back home

Kom hem från Italien igår kväll. Haft en helt underbar resa men har endå längtat hem något enormt. Tyvär så har jag lyckats blivit sjuk dom sista dagarna i Italien så den här förkylningen kommer förmodligen hålla i sig ett tag. Jag har haft tillgång till internet i Italien men jag orkade inte uppdatera nåt eftersom jag ville ge den tiden till att prata med mig familj och mina vänner! Jobbet i italien var sjukt jobbigt känns som om jag aldrig mer vill städa i hela mitt liv just nu! jag vill inte heller äta pasta på ett bra tag , har ätit pasta typ varje dag... Festerna i Italien var helt underbara kommer minnas dom för resten av mitt liv... eller ja det jag minns ifrån dom ;)
Ska åka till Tida om ett tag har saknat henne så mycket så ska vi bara prata sen ska vi dra och ha kvällschill i Hemlingby, ciao !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0