birthday girl

Vart hos farbror doktorn idag, tydligen har jag något virus i kroppen kul,kul! fick ta blodprov , usch! hatar verkligen med nålar och sånt i armarna... handleder,händer,armveck och sånt är känsliga ställen för mig jag hatar att ta sprutor och sånt där kan även tycka de är obehagligt när någon rör mig där. Så jag tycker inte om sprutor , men fick någon host medicin iaf och jag hoppas att hostan kommer gå över.
Men den här dagen är inte en dålig dag (trots mitt besök hos läkaren) eftersom idag fyller Emma 18 år, den efterlängtade åldern!
så grattis till henne igen och jag kommer fira henne ordentligt på fredag eftersom vi har våran efterlängtade födelsedags fest då, längtar lite just nu men måste fixa massor innan det så blir lite smått stressad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0