bite me en la boca

Det har varit en ganska seg lördag , träffade Emma på förmiddagen. Har saknat henne något sjukt mycket och det var riktigt skönt att få träffa henne och prata med henne. Annars har jag inte haft så mycket för mig idag. Min hosta har tyvär blivit värre så jag kommer förmodligen inte gå till skolan på måndag.. måste gå till hälsocentralen! fattar inte varför jag blir sjuk hela tiden , de är intre rättvist haha! ska dricka 1000 koppar te med honung nu och krypa ner under täcket... blir förmodligen några Vampire Diaries avsnitt också ;)



Kommentarer
Postat av: viktoria.

Men hur söt får man bliiiii? :D

2011-08-21 @ 00:07:59
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg Linda!

2011-09-23 @ 21:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0