i'm afraid that in the end i'll be alone

Denna skoldag var den mest onödiga jag varit med om för att jag har verkligen ingen aning om vad mitt projekt arbete ska handla om.... så hatar jag att jag har mitt jävla projektarbete själv det suger... men den kommer förmodligen handla något om ryssland. Skulle hellre läsa upp till matte E än att ha projektarbete.
Min hosta har bara blivit värre så kommer förmodligen vara tvungen att gå till hälsocentralen på måndag.... fattar inte vad de är med min kropp , den älskar att vara sjuk! Nu ska jag dricka varm te och kolla på transformers de kanske får mig på bättre humör , puss :)



weheartit.com


Kommentarer
Postat av: rock

För mycket fest å för lite sömn går hårt åt kroppens immun försvar:)

2011-08-28 @ 15:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0