make it hot

Första skol dagen idag , trodde faktiskt den skulle bli värre än vad den var.... den var faktiskt riktigt bra! Fick mitt nya schema och de är helt perfekt har typ det slappaste schemat jag haft på två år. Och har bra lärare också , speciellt matten trodde verkligen inte att ja skulle få samma lärare i matte som jag hade förra terminen men de fick jag , de fick mig på sjukt bra humör och är lite mer taggad på att läsa matte c nu !
Vi ska tydligen ha någon slags projekt arbetes vecka få se vad de blir.
Idag var jag på stan med Tida , köpte en stickad tröja och första säsongen an vampire diaries. Snacka om glad jag blev när jag hitta första säsongen av VD för 99 kr!! ska ta och laga mat nu , ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0