äntligen snö!

Varit med emma och köpt choklad har inte ätit det på skit länge men idag kände jag att de var en choklad dag. Vi har bestämt oss för att börja träna efter nyår måste ju jobba på beach bodyn inför USA! Ska inhandla lite fler julklappar idag men människor är ju som galna så vet inte om alla köpt upp allting på stan. Sen ska jag till Tida elller hon hit? fatta inte riktigt för hon svarar ju aldrig den där ungen! aja ska äta mig fet nu och dra ner på stan , hajdo !
inte för att skryta men dom här ställena ska vi åka till....
Orlando Florida


Miami

sist OCH minst vackra key West.

Åhhh kan inte den här lilla tiden bara flyga förbi NUNUNU så jag kan få åka!

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Fuck you.

2011-12-21 @ 17:06:40
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0