sick little game

Har varit stördaste dagen idag! vaknade av att någon skitförsäljare ringer mig, kollar klockan på mobilen men den var helt död så jag drog mig lite i sängen ladda mobilen och ser att ja ligger i sängen men borde befinna mig i skolan på seminarium. stressade som fan för att åka till skolan och äta med vickan , på bussen så spyr någon, skit mysigt sådär före lunch! När ja kommer till skolan tänker jag vad mer kan hända idag? jo jag missar matte provet också för att jag missuppfattat tiden !! taaaaaack livet... när jag sitter som surast och hatar mitt liv får jag ett mess av pappa : hej , bäst att du tar med dig ledighetslapp från skolan för vi ska till florida, betalat resan redan! Tro mig jag glömde allt det pissiga som hänt mig under denna dag allt dedär var så jävla värt dehär så sjukt glad just nu :D och så när ja väl kommer hem så har min klänning jag beställde kommit och den är skit snygg på så då blev denna dag ännu bättre.. Åhh om en och en halvmånad befinner jag mig i USA lycka <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0