lost by watching you

Har inte orkat uppdatera något eftersom jag gjort en massa saker , vart mer roxi , shoppat och vart med familjen och hälsat på hos släkten osv. Har köpt så sjukt mycket saker här och nu är mina pengar tyvär nästan slut , inte kul! Börjar längta hem lite nu faktiskt , saknar alla mina kompisar och vill träffa dom, vet inte hur jag ska hinna träffa alla innan jag åker till italien men ska lyckas på något satt. ..
Idag ska vi ut och äta på restaurang lite senare och sen är de dags att packa for att åka till havet i 10 dagar, ska bli kul om vädret blir bra vill säga. Kommer förmodligen inte kunna uppdatera nåt... kanske om jag hittar nåt internet caf'e eller något !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0