the feeling of the drums

Jag borde sova nu för jag är sjukt trött, ska gå och lägga mig....snart. Sov hos viktoria igår natt , vi kollade på GG och bara snackade. Mot eftermiddagen åkte vi ner på stan, fick med mig en stickad tjocktröja hem! har blivit helt desperat efter höst kläder fast än de är sommar. Vill ha nya skor , jacka och massor av kläder men tyvär så kan man inte få allt här i världen! Jag och viktoria har suttit inne på någon sida där man kan kolla vilken kändis man är lik tydligen är jag någonslags blandning mellan oscar de la renta och jessica alba och viktoria verkar vara en blandning av tyra banks och bill clinton.... datorn verkar inte fatta att vi är tjejer ?
nej men nu ska jag ta och sova , godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0