almost there

Jag har vart grymt dålig på att uppdatera men har vart upptagen med att hinna träffa alla mina vänner innan jag åker så jag har inte hunnit uppdaterat. Igår var jag på stan och shoppade med fredrik och viktoria, blev mest jag som shoppade och fredrik drog hem... han tyckte förmodligen att det var jobbigt att gå runt med två shopping galna brudar på stan. Jag fick med mig en körsbärs-bodu butter från bodu shop, ett läppstift, ett par högmidjade shorts, en bandaue top, en transparant top och en kavaj/jacka. Så ja är riktigt nöjd på kläd fronten just nu! idag så har jag inte gjort så mycket, utan har tvättat alla kläder som jag ska ha med mig på resan sen var jag och pappa till valbo och köpte en mobil åt mig! men nu ska jag gå och lägga mig snart är riktigt trött och ska upp tidigt imorgon, ciao!


färgen på läppstiftet är helt gorgeous, kommer användas flitigt i sommar!

Kommentarer
Postat av: weeds

Finally! Är telefonen bra? Hoppas du inte gör mos av den här som den andra. Ha det sa bra i Polen <3

2011-06-24 @ 13:18:13
URL: http://deartom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0