cause he made you perfect

Vaknade klockan 9 idag känner mig skit trött, mår alltid dåligt när de är sånt här väder. Känner mig tung i huvudet och mår illa. Har stått och skrubbat staket på framsidan i någon timme , inte kul! Nu väntar jag på att viktoria eller tida ska höra av sig för vi skulle träffas och gå på stan ett tag, tida åker bort på söndag sen kommer jag knappt se henne på hela lovet... :( håller på och laddar hem första sesongen av sex and the city, har bestämt mig för att jag ska hinna se alla serier jag vill se nu på sommarlovet. Vet dock inte hur jag ska hinna eftersom det finns så sjukt många serier jag vill se! nu ska jag ta och kolla lite sex and the city!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0