cursing this day

Kunde inte uppdatera nåt igår eftersom jag var upptagen hela dagen. Det var 30 grader varmt här igår så vi bestämde oss för att åka och bada. Sa vi bada och solade och åkte trampbåt igår , var hur mysigt som helst. Fick tillbaka lite utav min bränna som försvunnit när det var så dåligt väder i Sverige. Sen mot kvällen igår så träffade jag en utav mina kompisar vi tog en lång promenad och bara pratade om gamla minnen osv. Vilket vi inte hade förbrett oss på var att bli jagade av getingar hur länge som helst, vi hade tydligen gått nära nåt getingbo av något slag. Jag hatar verkligen insekter! forstår inte att människor utrotar isbjornar, tigrar, pandor osv när dom kan utrota vidriga insekter! men men man får inte alltid som man vill...
Idag ska vi ner på stan har tänkt att köpa ett par nya shorts, finns i massa olika färger men kan inte bestämma mig för vilka, tycker alla färger var fina. Så har jag tankt att köpa lite ögonskuggor i olika glada färger det är ju trots allt sommar sa då kan man hålla sig borta fran svart och grått!
här kommer ialf lite bilder!




btw twister glass kostar 3 kronor här  , lycklig tjej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0