i'm going somewhere you've never been before

Var och jobbade igår kan ju säga att de tillhör min top 10 lista över värsta dagar i mitt liv. Jag har träningsverk i hela kroppen kan knappt gå pga alla skavsår jag har på fötterna.. Inte kul! jobbade 11 timmar dock känns det som om jag jobbade 100... men men jag får ju pengar iaf! jag skulle dock behöva pengar just nu... ja vill köpa massa nya saker känns som om jag har på mig samma kläder hela tiden!!! ska snar börja fixa mig iordning för jag ska antagligen hem till cornelia, orkar inte sitta hemma trots min smärta!



Älskar mit rosa läppstift just nu de är skit snyggt nu när man fått lite färg i ansiktet. Har på mig läppstiftet på bilden men det syns inte så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0