Jag vill bli brun

måste man sola baksidan ? känns så onödigt ja vill bli brun i ansiktet men det är väldigt stor färgskillnad på min fram och baksida så jag måste sola baksidan. Har suttit i solen ett litet tag och sen kommer viktoria till mig. Ska kanske på stan med Fanny ikväll, eller imorgon får se hur de blir. Är faktiskt ganska taggad på att jobba imorgon behöver lite extra pengar inför sommaren. Jag behöver pengar nu dessutom för att jag slösat på alla mina pengar, förstår inte vart dom tar vägen. Så vill jag jätte gärna ha två nya klänningar som jag såg på kenzas blogg men dom har inte kommit ut på nellys hemsida då. Det är en gul och en rosa med röda axelband lägger förmodligen ut bilder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0