keep on dancing!

Nu sitter jag här och väntar på viktoria ska komma! har precis ätit en liten midsommar middag med familjen det blev grillad citron lax, potatis, kall sås, sallad och champagne! är snart färdig fixat har bara sminket kvar. Börjar blir taggad inför kvällen, hoppas att jag komme ha en rolig midsommar. Men jag har alltid kul med viktoria så om inte festen funkar kommer vi säkert ha kul tillsammans. Nu ska jag ta och gå igenom allt jag packat och se om det är något jag glömt! och jag önskar alla en riktigt trevlig midsommar ;)



det här har jag på mig ikväll , höga jeans-shorts , ett transparant linne med broderier och ett par stora örhängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0