Rain, feel it on my finger tips

Har inte hunnit uppdaterat något i bloggen eftersom jag har haft lite fullt upp de senaste dagarna. I lördags skulle jag träffa cornelia , var helt oförbredd på en partykväll men så slutade det iaf. Vi hade det riktigt trevligt och vi kom hem vid 4. Då bestämde vi oss för att äta pizza och de var första gången jag åt ruccola pizza , sjukt gott (måste testas!). Dagen efter så badade vi i cornelias pool och lekte med hennes små valpar som knappt har fått sina tänder än. Dem var så sjukt gulliga ville bara sno med mig en liten puppis hem! sen så testade vi onlinepizza och beställde hem kebab , jag testade en grekisk kebab. Dom hade lovat oss läsk men vi fick ingen , dessutom så fick jag ett kebab bröd med ingenting i... fick lite grönsaker på sidan om. Ja som sagt beställ aldrig från Isak's! Nu ska jag ta och skrubba lite staket så jag och pappa kan börja måla. Men annars har jag haft en helt perfekt helg och en great start på lovet!




lite bilder på puppisarna och en bild på poolen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0