Stomp stomp I've arrived

Det var sjukt mysigt vid viktoriasjön , det blåste helt perfekt så man kunde ligga i solen ett bra tag. Jag skulle ju bada men är en riktig badkruka så det blev inte av , det blev bada fötter... haha. Men jag har ialf fått färg på kroppen och i ansiktet vilket är bra , de är sommar nu då ska man inte vara vit inte. Jag skulle egentligen behöva plugga idag men orkar verkligen känner att man inte borde ha nå mer skolarbeten de är ju nästan sommarlov! jag är sjukt festsugen, min kropp vill bara dansa loss till massa bra musik.Men de är ju ett tag fram till helgen det är ju bara tisdag. Så jobbar jag på fredag så det blir inge utgång för mig då heller, kanske lördag. Vi får se hur de blir , har planerat att jag måste göra så mycket roligt som möjligt och träffa alla innan jag åker. Nu ska jag ta och käka lite avokado och fetaost sallad, adios!


skulle inte sitta fel med en iskall mojito ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0