sun is gone

Tida har åkt nu kommer kännas sjukt konstigt att man knappt kommer se henne på hela lovet. Inte så många dagar kvar tills jag åker , känns sjukt skönt faktiskt även om jag knappt kommer träffa mina vänner på två månader. Idag har jag inte gjort så mycket , mår dåligt när de är sånt här väder ute mår illa och får huvudverk. Ska ta och fortsätta kolla på true blood om ett tag har snart kommit igenom hela första sesongen. Sjukt bra serie men grymt dryga dialekter stör mig på det hela tiden. Har tänkt att bara sitta hemma idag men imorrn får jag bege mig ut och umgås med någon! Shopping skulle få mig på riktigt bra humör nu faktiskt + bra väder, men jag behöver ju pengar! finns så mycket jag vill ha... aja de inte så långt kvar tills jag får pengar så jag får väl ta och bita ihop och vänta tills jag kan köpa allt jag vill ha!!




Jag får ta och lugna ner mig lite med parfymerna har redan så många och känns som om ingen flaska blir tommare... men beroendet vinner tyvär över allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0