10.25

Kom till skolan trots att jag är sjuk (duktig) sitter och försöker skriva ett PM till nationella kommer dock inte på nåt bra att skriva....
Tror det är nåt fel på mig så ska och ta prover idag på sjukhuset , kul! Jag är jämt trött och inte trött som andra är utan typ som någon drogat ner mig trött, jag blir sjuk hela tiden typ feber,förkyldningar,virus,inflammationer osv. Jag dricker hela tiden , kan typ dricka 5 koppar te till frukost och då överdriver jag inte. Aja jag hoppas dom kan hittar felet på mig så jag kan återgå till mitt normala pigga jag ! hejdoo

Kommentarer
Postat av: AnnaSmyckeform

Tack så mycket! just det smycket är jag väldigt nöjd med. Kul att höra :)

Kram

2011-11-25 @ 14:09:22
URL: http://annasmyckeform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0