And it hurts

Har inte uppdaterat nåt på över en vecka haha jag suger verkligen. De har iaf vart awesome med lov, kunde ha fått vara lov fram till Januari tycker jag! Jag har slappat på lovet försökt få tillbaka alla förlorade sovtimmar jag hade lyckats trodde jag, men.....känner mig lika trött som jämt. Jag har varit med mina bebisar, chipskväll med både fanny och vickan, Spelkväll. Och varit uttklädd två gånger och varit lika packad båda gångerna haha.
Var på engeltoftas halloween fest i lördags var kul , men de var kaos för de var så sjukt mycket folk och så är jag lite ledsen för jag har tappat bort min favorit sjal :( man ska inte ta med sig saker man gillar när man ska på fest, kom ihåg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0