i'm safe

Sitter och dricker min 4e kopp te nu , tack gud för att du skapade en sån underbar njutning för munnen som te! Viktoria har bokat in photoshoot för mig henne och weeds på lördag ska bli spännande har aldrig gjort nåt sånt så ska bli grymt kul faktiskt. Och hon blev ju sjukt snygg på bilderna fast de kmr ju naturligt för henne! Har fått två nya läppstift och imorrn blire skinn byxor och ut och äta med moder! älskar att mamma är sminkfantatst som sin dotter, eller ja jag är snarare som min mor ;) aja ska kika film med mor nu ,ciao !

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Snygg brun bebis <3

2011-11-28 @ 22:10:05
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/
Postat av: Weeds

Sexi bitch<3

2011-11-28 @ 22:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0