10.13

Sitter i datasalen och väntar på Vickan , hon är så jävla seg kan hon komma och äta med mig någongång !?
jag är så jävla sämst på att uppdatera haha beror nog på att jag nästan aldrig sitter vid datorn. Helgen har varit ganska lame faktiskt.... förutom fredag , fredag var ganska trevligt dag faktiskt. Var på goya och interpool, goya var helt dött förmodligen eftersom ingen har typ pengar nu eller alla får ju pengar nu i veckan. Interpool var mysigt var där med Tida, emma och kaffe-pojkarna. Jag trodde då när jag åkte hem att jag var nykter.... men nu när jag kollar på mina sms från i fredags var jag fan inte nykter nånstans haha.
Vill att de ska vara lov nu orkar inte skolan SKOLAN SUGER UT LIVET UR MIG! förlåt.... men jag har damp just nu.
Har två prov den här veckan ett skulle vart idag men jag fick flytta det till imorrn hehe. Har inte pluggat nåt till de så de skulle gå skit om jag hade det idag!
hmmmm... vad har hänt mer????
Juste har fått ett par nya svarta jeans nu  , var behövligt! tror jag var den enda människan i sverige ett tag som inte ägde ett par svarta jeans, de är liksom standard vem har inte svarta jeans?
Behöver nån halloween kostym också.... vet inte vad jag vill klä ut mig till... de här suger. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0