bara mer och mer

Sitter i datasalen nu hade geografi prov för ett tag sen. Vet inte riktigt hur det gick..... Alla frågor var liksom från G-MVG så de var svårt att veta hur mycket man skulle skriva och vad man skulle skriva osv. Jag som ville ha MVG på det här, knappast kommer få VG som vanligt -.- Låter som värsta tönten men ja behöver MVG i ALLT för att komma in där jag vill komma in sen. Får plugga mer nästa gång!
Igår var jag hemma hos viktoria på Mary-kay party. Ganska nice produkterna massar inte mig dock... vissa saker verkade väl bra men inte hudvårds produkterna, inte för mig ialf. Men men man är så olika. Idag ska jag ...Guess what ? PLUGGA! Imorgon är det fredag äntligen!! får se vad jag hittar på hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0