drinks tonight

Har inte hunnit uppdatera som vanligt haha , jag är så dålig på det särskillt på helger. Aja igår så var jag ut med Fanny var inget planerat egentligen men vi hade grymt kul... kanske det man ska göra sluta planera för då blir allt så mycket roligare! Vi var förbi en sväng på vår "klassfest" de var..... vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig halva klassen var inte där och musiken funka inte haha ja inget funkade. Vi drog ialf därifrån till interpool och satt och snacka sen vidare till goya sen tillbaka till interpool sen goya igen haha, fick går mycket igår. Var inte så mycket folk på goya igår faktiskt men hade kul endå hehe.
Idag ska jag på 18-fest , en gammal klasskompis fyller år. Får hoppas att jag får lika kul som igår , ciaO!

Kommentarer
Postat av: viktoria.

De fuckar uuuuuur

2011-10-15 @ 17:27:28
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0