godheten själv!

Har precis färgat mammas hår och fixat det , blev faktiskt skit snyggt! ibland kan jag vara riktigt snäll , lite för snäll tycker jag faktiskt och folk uppskattar det inte fyfan!
Var på stan idag för att fördriva min tid eftersom jag har 3 timmars håltimme och jag slutar hur sent som helst på onsdagar , hatar denna dag! Fick iaf med mig två blusar hem, trodde inte att jag skulle hitta nåt faktiskt , och de var billiga också! sånt får en på sjukt bra humör. Ska ta och lägga in musik på mobilen nu och plugga psykologi , ciao!
en av våra sysselsättningar ;)

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Men shit vilka brudar alltså!

2011-10-05 @ 22:00:23
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0