gotta give it my best

Har bara legat och segat , fått sömnproblem igen och de är inte bra för då orkar jag inget bara går runt och är trött hela tiden. Mina sömnproblem innebär att ja ligger och är vaken halva natten sen somnar jag fast jag sover inte riktigt utan är typ halvvaken , sjukt jobbigt! 
nog om det igår så beställde jag, tida och viktoria kläder. Jag beställde bara en klänning men fastnade för den för jag tyckte den var fin.
Har gått runt och trott i flera timmar att de var torsdag idag och att de är fredag imorrn , men nej sån tur har man inte! På fredag ska Sandra ha fest kulkul , sen äre lov! ska äta + sova nu , puss! (om jag somnar hehe)
Klänningen som jag beställde hoppas den passar men med min oproportioneliga kropp så vet man aldrig -.-
om ja hade pengar så skulle jag beställt den här också men men .... om den finns kvar sen så blir den min ! tkr den är sjukt söt hehe

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Och jag längtar efter att få ta av dig din ;)

2011-10-27 @ 23:21:05
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0