I wanna tie you up with my underwear and roll around naked

Sitter och skriver min PA-plan just nu , har kommit på lite mer nu hur jag vill utföra mitt PA och vad det är jag vil komma fram till osv. Har inte uppdaterat nu på ett tag , har inte ens suttit vid en dator så har ju inte haft tid. Jag är ju duktig på att skriva korta inlägg men för att plåga er lite idag så kommer det bli lite extra långt för att få med vad som hänt under helgen.
I fredags drog jag och Emma till Goya, de hade tax-free kväll. Helt underbart när man ser att ölen och cidern kostar 19kr. Hade riktigt roligt eftersom det var sjukt mycket folk där som man kände. Såklart klumpig som jag är så lyckades jag rammla ner från räcket så jag har haft ont i foten hela helgen...dock är de inget jag mindes har bara fått det återberättat haha , ska aldrig mer dansa på räcket! Tida sov hos mig också , vi missade sista bussen så vi fick ta en annan buss och gå skit långt för vi glömde hoppa av på rätt ställe (eller jag envisades om att inte hoppa av på rätt ställe haha)
Lördag hade jag mysdag med Vickan vi köpte massa fetto saker till oss, vi köper alltid två diper när vi ska äta chips för vi kommer aldrig överrens om vilken smak vi ska ha haha. Jag åt så mycket chips att jag typ var mätt dagen efter. Vi var så jävla trötta på söndagen så vi satt inne och spela massa mobil spel haha. Kommer inte ihåg vad jag gjorde resten av söndagen faktiskt....typ bara slappade.
Aja ska fortsätta med mitt PA nu , ciao ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0