dom är så jävla bra på det

jag har inte uppdaterat nåt i helgen för jag har inte haft tid , egentligen orkar jag inte nu heller för jag är så sjukt förbannad. Vill slå på någonting ....eller skjuta på någonting! I fredags var de nollning helt okej , skulle va bättre om de var idag så jag kunde få ut min ilska på dom istället haha. Igår så kom viktoria och tida hit , vi satt och snacka och kolla på film. Egentligen var de meningen att vi skulle kolla på depp filmer och va deppiga men de blev inte riktigt så eftersom vi var på så bra humör då hehe , så allt de sorgliga i filmen var roligt för oss! Har lagat mat nu och ska ta och plugga lite tror jag... har sånt himla sug på att gå på bio dock !
jag och syrran

Kommentarer
Postat av: weeds

nice pic :)

2011-09-04 @ 19:09:20
Postat av: Anonym

yeah nice pic ;)

2011-09-23 @ 21:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0