i wanna go out!

Var hos viktoria igår med tida och vi hade myskväll med chips och dip. Vi kollade på red riding hood, den har fått mycket dålig kritik men jag tyckte faktiskt den var bra och killen som spelade mot Amanda Seyfried var ju sjukt snygg. Han var tydligen en utav skådespelarna som dom valde mellan när dom skulle välja ut vem som skulle spela Edward Cullen....hur fan kunde de välja robert äckel pattinson? kommer nog aldrig fatta vad alla ser i honom för mig är han bara en ovårdad slusk! viktoria sov hos mig sen vi hade det riktigt mysigt har smittat varandra i omgångar nu! Har inte gjort så mycket idag bara legat och segat mig ska snart kolla film med familjen hoppas ni har en bättre lördag kväll än mig, ciao !

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Dog nyss av hans perfektion.

2011-09-17 @ 20:20:02
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0