I'm addicted to a life of material

Kände mig lite bättre imorse när jag vaknade så jag bestämde mig för att åka till valbo med familjen för att kolla på skor och kläder. Fick med mig hem ett par skor och ett par jeans så de kan jag bocka av från min behöver lista. Jag har verkligen vart i behov av nya skor och jeans, har inte lust att gå runt med bara converse hela hösten/vintern. Min hälsa dock vekar ha försämrats nu till kvällen , men ska försöka gå till skolan imorrn iaf jag vill inte missa hur mycket som helst. Håller på och laddar hem shutter island, har redan sett den men mamma är sugen på och se den så får väl se den en gång till då. Ska ta och koka lite te snart och kolla film med mutti, bye!
Jeansen och skorna!
imorrn får jag träffa mina bebisar ,längta! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0