it's a long way down

Har varit i skolan idag riktigt stolt över mig att jag orkade trots att jag fortfarande mår dåligt haha. Sitter till och med och pluggar just nu är snart klar med etik och livsfrågor läxan , sen har jag bara matte och svenska kvar men det hinner jag nog inte göra idag! Ska ta och göra lite nudlar åt mig nu viktoria den jäveln har gjort mig helt beroende. Kommer inte kunna gå ut i helgen för att jag fortfarande är sjuk , fyfan så sjukt deprimerande men ska försöka ha det kul i helgen iaf och jag kommer inleda den med myskväll med viktoria!
snygging cornelia i fredags !

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Vi ska ha det så mysigt du och jag baby ;;

2011-09-15 @ 22:36:05
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0