skulan

Viktoria sov hos mig inatt, myspys. Vi låg och prata så länge att det var riktigt svårt att kliva upp imorse om inte viktoria hade väckt mig hade jag tydligen inte klivit upp. Skolan var väl som vanligt, tråkig... gick ganska bra på matten iaf, de är ju positivt med tanke på att jag ska ha prov på massa jag inte fattar ett piss om. Efter skolan så följde jag med hem till viktoria eftersom hennes söta lillesyster fyller 5 år idag, grattis till henne. Hon fick en hello kitty tröja av mig, vet dock inte om de var så lyckat.... jag ska nog bara köpa presenter till folk i min egen ålder! Fick ju iaf massage av viktoria de är ju iallafall positivt, nu sitter jag bara och skriver på massa skit ska ta och dricka lite te nu, hejs!
jag och lilla Linn för över ett år sen , hon har inte åldrats en dag!

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Haha awww <3

2011-09-21 @ 22:43:27
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

sweet!

2011-09-23 @ 21:06:33
Postat av: Anonym

sweet

2011-09-23 @ 21:06:53
Postat av: jennifer

aaw va söt <3

2011-10-04 @ 18:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0