You may be deceived if you trust too much, but you will live in torment if you do not trust enough

Var med cornelia i fredags åt sjukt fin middag hos henne, vi åt kött med persiljesmör och pommes och sallad, briekex och massa annat gott blir hungrig bara av att tänka på det,sen fick jag även princess tårta som hon bakat, hon är så sjukt duktig på att baka den människan! har inte hunnit uppdatera nåt i helgen eftersom jag knappt varit hemma någonting. Vi drog iaf ut , blev inte så kul som jag hade hoppats på riktigt. Igår var jag med Fanny och några till vi bara tog det lugnt kollade på lite entourage och American psyko. sen idag åkte ja ner på stan för att möta viktoria en stund, kom hem vid 4 tiden idag. Är sjukt trött har knappt sovit något i helgen så tänkte ta igen det med att gå och lägga mig tidigt idag! har ju studiedag imorgon så att jag får sova ut, godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0