don't forget who you are

Sitter och pluggar lite har mitt första litteratur prov om två timmar! dock är jag sjuk så stanna hemma idag har fått världens förkylning och ser suddigt för de rinner från mina ögon.... sådär jätte kul 5 dagar innan man åker utomlands! och har ton med läxor som måste göras innan jag åker :( ja får tänka på att jag åker snart och glädjas över det. Pappa berätta imorse att han kollat vädret i orlando och att de ska vara 31 grader där på torsdag.... LÄNGTA
bjuder på en liten kärleksbild hehehehe

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; åh, tack så jättemycket sötnos, vad glad jag blir! :'D

kan du ditt litteraturprov även om du är sjuk då? :)

2012-02-15 @ 12:58:46
URL: http://fotokobran.se
Postat av: l e l l e s f o t o

Svar: Åh, tusen tack för att du svarade! Ja okej, såbra. Men som Kenza skrev så fanns det ett par "look-a-like" och de kostade 300 kronor. Vet du om de finns i Florida också? Tacksam för svar. Kram

2012-02-15 @ 17:48:43
URL: http://lellesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0