hun mör ente broo

Jag ska fan sluta dricka, japp så är det! sorgligt att jag är sämst på att ljuga och att jag är sämst när jag dricker haha. Men ska sluta....efter nästa helg! Nu har jag lovat mig själv det annars får mina kompisar ge mig en varsin fet smäll. Var iaf en trevlig helg var ut med emma och christoffer i fredags och med tida och matilda i lördags. Tida spåra som vanligt så jag fick leka hjälte och sköta om henne heheh ;)  aja sitter i datasalen nu och väntar på att få gå och äta ..... fett tråkigt orkar inte skolan! godnatt världen

Kommentarer
Postat av: Weeds

Alltid va! jag spårar du hjälte tycker du kan berätta hur vi tog oss hem och vilken HJÄLTE som fixa den briljanta iden!

2012-01-30 @ 22:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0