r.i.p to the girl i used to be

Sitter och lyssnar musik och skriver min guide som jag ska ha imorgon den kommer suga balle men jag kunde inte bry mig mindre hahaha. Fick hem min studentklänning idag och den var mycket finare än vad jag trodde så jag är riktigt nöjd!  Snart äre långhelg och jag ska bara ta det lungt, chilla och plugga.... förutom balen då men den får man ju inte missa!
Satt just och snacka om dejter med vickan... har dejter dött ut? känns som det! Ingen går på dejter längre eller så kanske det finns folk som gör det i andra städer/länder. Nej men helt seriöst man hör aldrig längre att någon ska ut på en RIKTIG dejt utan de är alltid typ "ska hem till pelle och kolla film med honom" ... kul ? NOT! varför hittar inte folk på något roligt för? har alla blivit tråkiga? tror det, riktigt besviken på Gävle!
hahahha var bara tvungen att lägga upp så jävla ful och gammal bild på mig och tuuri!

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Jag tycker vi är snygga pajasar<3 Och den där Pelle kanske är en riktig pudding och en jävel på att förföra... Vi kanske borde ge honom en chans?

2012-05-16 @ 00:18:56
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/
Postat av: Weeds

Får väl se till att fixa en dejt om det är vad du vill ha ;)

2012-05-20 @ 20:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0