biggest story

Ska snart dra till ica och köpa med mig chips hem till fanny hehe vi ska äta massor med onyttigheter ikväll och kolla film eller ha serie marathon. KULKUL. Mina bebisar ska ut så kommer säkert få massa knäppa sms och samtal från dom eller det förväntar jag mig! Har varit hemma idag hehe min väckarklocka ringde inte men från den positiva sidan så fick jag ju lov tidigare och så fick jag ju sova lite längre.... vänta finns der någon negativ sida med det? tror inte det! Ja har inte så mycket mer och skriva faktiskt börjar bli hungrig men måste spara rum åt massa chips hehe FETTOffdgf. BAIBAI
sånt här blir inte för mig ikväll eftersom fucking csn inte kan dela ut studiebidraget på bra dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0