freaky like me

Ligger i sängen och latar mig med musik , ska faktiskt ta och sova snart nån timme sådär bara. Orkar inte vara trött imorrn , ska ialf plugga ikväll.....om jag orkar vet inte om jag kommer va lika ambitiös denna vecka, man kan ju alltid önska haha! Hade kul igår, men har haft så sjukt roliga helger på sista tiden så gårdagen går inte att jämföra med de andra helgerna haha. Jag har ialf mystiska skrapsår på händerna, blåmärke på höften och ont i foten så om någon vet vad som hänt med mig får ni gärna höra av er! Jag vet att jag ramlade i en städskrubb och bet sönder en plasthandske men tror inte de är orsaken bakom mina skador faktiskt. Nej nu är ja dryg här ska sluta med det här inlägget....nu...hejdå!
så sjukt snygga brudar haha

Kommentarer
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

Kikar in o önskar dig en fin kväll :)

2011-10-18 @ 19:42:13
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0