Had a dream i was king

Var hemma idag och pluggade IGEN.. Vad äre för fel på mig !? tredje dagen irad jag tror nästan jag har fått feber eller så har någon smällt till mig riktigt hårt i skallen. Och de är inte det enda chockerande med denna dag..... Jag har köpt GYMKORT och varit och TRÄNAT. Någon måste verkligen ha slagit mig i skallen, om någon skulle fråga mig igår så skulle det vara det sista jag skulle göra. Men iaf jag försöker peppa mig själv och börja träna i förhoppning om att få bättre hälsa, kanske förminska vissa delar på min kropp hehe. Imorrn så äre skola wiho vilken överraskning ... nej men ska hem till Viktoria på nåt slags "Mary-Kay party" vad det nu innebär , ska bli spännande och se vad de är viktoria har fått med mig på. Aja ska ta och plugga lite till, ciao  !

Kommentarer
Postat av: weeds

sötis :)

2011-10-14 @ 12:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0