trött som faaan....

Är så sjukt trött klockan är bara halv 6 och jag halvsover. Jag vaknade halv sex imorse och trodde någon vill styckmörda mig inte så kul så kunde inte sova efter det hahaha , jag är så sjukt jävla feg! Kan inte kolla på typ skräckfilmer eller nåt sånt för då kan jag inte sova om nätterna. Har inte pluggat nåt den här veckan , fy skäms! jag borde men ja man gör inte alltid det man borde. Vill ha pengar eller ett jobb, kan inte nån ba skänka mig några miljoner så jag aldrig har det här problemet haha ?
Imorgon blir det förmodligen goya har ju VIP-biljetter hehe...
Jag måste färga håret också .... men det får bli när jag får pengar! så sjukt missnöjd med min hårfärg hela tiden ! jag vill liksom ha det mörkt fast med rött i. Blir så irriterad på att de aldrig blir som jag vill ha det och att håret blir fläckigt för att färgen försvinner på vissa ställen -.- dumma jävla hår! aja nu ska jag käka och gå och köpa mig en riktigt stor choklad kaka, ciao !
Jag vill ha samma färg som miley och cheryl så sjukt snygg brun färg! varför kan inte jag få sån för !!!!?

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Vem ska du dit med baby? ;;

2011-10-20 @ 19:15:50
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0