dödstrött.ledsen.arg

så jävla deprimerad just nu, min säng verkligen ropar på mig och jag skulle seriöst göra vad som helst för att få lägga mig i den och sova. har ju som sagt skola imorgon och jag börjar tidigt också...meeen jag har de här jävla PA-arbetet, orkar verkligen inte! önska att jag hade gjort nåt skit enkelt som typ filma ekorrar i skogen eller nåt sånt. Det värsta är att ja måste lägga ner så jävla mycket tid på det och jag har prov både imorgon och på fredag + det här. Det bästa skolorna skulle kunna göra är fan att ta bort den här skiten så jävla onödigt. Aja ska fortsätta nu sen plugga till provet som jag har imorgon , lovely kmr gå så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0