all i really want is to be happy

Det blev inget true blood tittande för mig orkade inte koncentrera mig på en film eller en serie, jag och min syster bestämde oss för att sminka varandra istället. Vi lekte lite med foton också! jag ska försöka knäppa så mycket bilder som möjligt i sommar så att jag kommer ha lite minnen, de här är ju trots allt min sista riktiga sommar. Jag gillar faktiskt inte att ta foton, blir lätt uttråkad men man blir så glad av att se gammla foton från t.ex. resor man gjort :)




Några av bilderna :)

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Förstå hur snyggt det kommer bli med löshåret sen då! Asuuum.

2011-06-20 @ 09:04:23
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/
Postat av: weeds

Sötis :)

2011-06-20 @ 17:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0