fettodag

Jag har inte hunnit uppdatera nåt för jag har bara har stressat hela helgen. Fredag var hur underbart som helst, de var faktiskt så kul som jag hade hoppats på att de skulle vara så jag är sjukt glad att inget gick snett. Vaknade upp igår och var skit bakis hade sovit ca 4 timmar sen skulle jag skynda ner på stan och hämta mina saker sen fixa mig för utgång på kvällen, fattar seriöst inte hur jag orkade. Igår hade jag dock inte lika kul som i fredags , kunde faktiskt ha stannat hemma och vilat upp mig eftersom min förkylning blivit värre... Men men de jag som får lida av det. Jag är sjukt trött idag så har planerat att bara stanna inne fetta mig och kolla på någon bra film eller så, uppdaterar sen ...eller inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0