i know i will fight for you

har gått min första riktiga måndag och de är garanterat den värsta dagen på veckan eftersom ja går fran halv 9 till klockan 16. Var helt död i skolan idag orkade verkligen ingenting, hade min första matte c lektion idag vi hade nåt test för att se hur mycket vi kommer ihåg från matte a och b kan ju säga att jag inte kommer ihåg någonting! Blev så jävla depp efter skolan så fick med mig en tröja hem , och nu depp äter jag choklad så nu är mitt humör på topp igen! ska ta och börja skriva en uppsats om min resa i italien men jag orkar verkligen inte med den där skiten... tyvär så har ja inte lagt upp nå bilder från italien eftersom jag suger på mobil telefoner och jag vet inte hur man laddar över bilder från min mobil hehe... aja ska kila nu ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0