orkar inte vara sjuk!

Ja jag tror rubriken tar upp hur jag känner just nu... de finns för mycket man måste tänka på nu i skolstarten särskillt i 3an med PA och skit. Men givetvis så ska jag alltid lyckas bli sjuk eller skadad på dom sämsta tillfällena. Var i skolan idag, de var nödvändigt egentligen men eftersom jag inte kunde koncentrera mig fick jag inget ut av det. Efter skolan mötte jag emma på stan vi gick ut och åt sen drog vi till Söderhielmska för att kolla läget. Vi fick lite dåliga besked om att tyvär måste alla vara 18år , och vi har ju bjudit några mindreåriga :( vill så gärna att alla ska kunna komma men de kommer förmodligen inte bli så, men kan inte deppa för det eftersom måste se min födelsedags fest som något positiv och se fram emot den! nu ska jag ta och äta och försöka göra en idé skiss om mitt PA-arbete, C U!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0