something about this place

Har äntligen kommit på vad jag vill göra som PA-arbete så är riktigt glad just nu , ska prata med rektorn imorgon för att få reda på om jag får ha det som PA-arbete. Det är helt sjukt att jag redan trött på skolan och jag har gått i två veckor INTE BRA! det enda jag tänker på just nu är helg , jag längtar verkligen till helgen orkar inte med skolan just nu! Idag hade jag en slapp dag i skolan vilket var skönt sen så hade vi ett möte om våran feriepraktik. Vi hade inte precis så mycket och säga och jag förstår inte varför vi hade detta möte. Har utökat min garderob igen med en ny kjol och en stickad tröja, jag borde verkligen rensa mina garderober de går knappt och stänga och jag vet inte ens vad jag har där i .. aja nu ska jag äta mina sista bitar av min choklad och göra lite matte tal, Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0