this are the moments i'm going to remember

Har inte hänt så mycket idag , hade ingen skola men drog en sväng till skolan iaf för att prata med min handledare men han var inte där. Jag är redan trött på det här med PA-arbete och jag har inte ens börjat med det, jag har inte ens en fullständig idé om hur jag ska lägga upp arbetet vad de ska handla om osv. Efter mitt skolbesök drog jag ner på stan med Sanna och köpte present till emma sen fika vi på wayne's! Jag och emma har hunnit göra en spotify lista till våran fest och den är riktigt awesome så har vi också hunnit bestämma vad vi ska ha för mat och efterrätt till våran förfest, de kommer bli hur mysigt som helst. Älskar att planera fester, borde faktiskt ta och göra det oftare ;) Nu är jag riktigt taggad och verkligen längtar till fredag hoppas verkligen att de kommer bli hur grymt som helst!




Kommentarer
Postat av: viktoria.

Long island <3

2011-08-25 @ 15:56:02
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0