cause i been thinking 'bout forever

hey Jude, du får gärna gifta dig med mig!
Så irriterad på alla killar i detta land (inte irriterad på killen över han befinner sig INTE i detta land) vad äre för allvarligt jävla fel på dom ? Killarna här måste verkligen snacka med pantade brudar, eller så vet jag inte helt ärligt hur dom får tjejerna. Så jävla äcklad och trött på typ killar som ba : hej snygging , kan du komma hit och mysa lite med mig? ;) kanske ha lite filmmys? ;)), Jätte mysigt.... NOT! dom kan lika gärna säga : hej vill du komma hit och ligga ? Jag känner ju knappt dig och så men du verkar lätt! haha större chans att jag kommer till någon som skriver så. Men liksom hur dum tror dom att man är ? ba åhhh vad gulligt han vill att jag ska komma och "mysa"! Hur kan ens någon tjej vara frestad att åka till en kille som skriver/säger så ? -.-
aja nog om vidriga killar har varit pissig dag Jan har ännu en gång förstört min dag. Har hatat många lärare genom åren och dom har hatat mig men fan har dom inte förstört mina betyg som nu denna gubbjävel gör! har sjuuuukt mycket plugg! det positiva med denna dag är att fanny bjöd ut mig på mat som en liten julklapp till mig. Så gulligt vi käka på buddys, sjukt gott men åt så mycket så jag nu har ont i revbenen ... inte okej haha. Aja ska ta en power nap nu och lyssna på min man bebber <3 puss alla stalkers !

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Klart du är jag sa att jag smsat med härliga människor! :o

2011-12-14 @ 21:29:17
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0