de är nåt allvarligt fel på killar......

idiot:
hej vil du sparke meg i skrittet?
du fpr 500 kr pr spark
idiot:
binde meg naken ute å gå?
idiot:
hei kan du låse meg inne i ett bur å g
jag:
men dra åt helvete äckel ! kan låsa in dig i en bur och spränga den om du vill !
idiot:
nei holder med å ha nøkkelen:)
jag:
fattar inte....
idiot:
hva fatter du ikke?
jag:
de ja inte fattar är vad de är för fel på dig !? kollar du på för mycket porr eller ? och lever i någon jävla fantasi värld? den ända bruden som kommer gå med på att göra allt det där är HORA ! ingen tjej som inte får betalt skulle vilja röra dig! eller ja jag tror inte ens dom skulle vilja röra dig om de fick betalt.
idiot:
hehe mange som ikke er horer som gjør det:)
jag:
stackars dom
idiot:
stakkars meg som må sitte naken i bur ute :P
hahah döööör lite , vad äre för fel på killar egentligen ? haha men ja jag är ju i behov av jobb och får ju tydligen 500 kr/spark om jag står och sparkar han i skrevet kanske inte så dåligt ändå , vad tycker ni ?


Kommentarer
Postat av: viktoria.

Jag säger bara go for it, he seem like a nice guy!

2011-12-28 @ 23:31:48
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0