all i want is to rock your world

Nu har jag packat färdigt väskan, känns som om jag fått med mig allt men om man känner mig rätt så har jag förmodligen glömt något viktigt. Mår så sjukt illa och är skit trött har vart det hela dagen , tror inte jag tål öl.... mår alltid dåligt när jag har druckit det! Just nu väntar jag på att pappa ska vakna så att han kan skjutsa hem mig till Viktoria, ska sova där inatt. Har gått och grubblat hela dagen idag så känner att jag behöver min lilla bebis just nu. Om 13 timmar sitter jag på planet , jag dör av längtan! jag ska vara svart när jag kommer tillbaka från Italien (Tida- du får passa dig för mig och viktoria ;) )







Kommentarer
Postat av: weeds

haha visst du bebis har du redan glomt att jag ocksa ar i Italien =)

2011-07-30 @ 14:07:44
URL: http://deartom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0